donderdag 30 december 2010

Van alles wat.....

Ik blaf nog steeds en snotter ook heel wat af. Maar ach, het zal wel over gaan voor ik een jochie ben.
Ik ben al wel weer begonnen om wat blokken van de sweet te maken, gaat niet zo snel als anders, maar ze komen wel af.

Deze foto heb ik 2e kerstdag gemaakt, het was zo mooi toen we opstonden.
Op de uiterwaarden hing mist en verder was er niets aan de hand. Dat is nu wel anders, wat een mistige boel is het vandaag.

En wat vinden jullie van mijn schoothondje
past precies.....

Ik wil jullie alvast een hele fijne jaarwisseling wensen en alle goeds voor 2011,
Annelies

5 opmerkingen:

Willeke zei

Het schoothondje is allerliefst!!
Mooie foto van de brug. Ik hoop dat je snel weer helemaal opknapt.

Francien zei

Schitterende schat op je schoot Annelies!! en je blokken zijn toch mooi..prachtige stofjes en kleurtjes zo...het cardtrick blog zie je niet meer veel maar is en blijft wel heel mooi...
fijne en veilige jaarwisseling voor jouw en familie en prachthond en een creatief 2011!!,,,kan ik lekker blijven genieten hier...
groetjes Francien.

carine zei

Schoothondje! ...Zeg maar Schoothond, maar het ziet er wel een lieve uit. Een Gezond en Goed , Creatief-vol eind jaar gewenst! Carine-Brugge http://patchworkstar.blogspot.com

Guusje, zei

Mooie foto's. Beterschap en ook voor jouw en je dierbaren een goed, gezond en creatief 2011 toegwenst.

Els zei

Een gezellige jaarwisseling en een creatief 2011!!