dinsdag 14 december 2010

beestenbende

Gisteravond zijn we onverwacht met Quinty naar de dierenarts geweest. Quinty lag lekker op een mergpijpje te kluiven, toen ze ineens begon te piepen. Blijkt het mergpijpje om haar onderkaak te zitten en over haar hoektanden gegaan was. Natuurlijk niet los te krijgen, me mochten er amper naar kijken of ze begon al te piepen.
Dat was dus een ritje dierenarts, onder verdoving gebracht en het pijpje eraf gezaagd.

Net kwam ik erachter dat Sien, onze cavia wel erg rustig was. Tja ze is naar de eeuwige jachtvelden gegaan. Ik weet niet hoe oud een cavia kan worden, maar ze was best op leeftijd, een jaar of 4.


En dan wat leuks, onze kerstkat Puck

4 opmerkingen:

Willeke zei

Arme Quinty, is ze vandaag lekker rustig? Hopelijk zijn de kinderen niet overstuur door het hemelen van Sien!
Ik vind je banner trouwens ook erg leuk!

Guusje, zei

Leuke foto van Puck, Neusje ligt ook steeds onder de kerstboom. En ach Sien wat sneu, ik hoop dat je kinderen er niet te overstuur van zijn en gelukkig kon Quinty snel geholpen worden. Ik hoop dat het weer goed gaat.

Nelleke zei

Hallo Annelies wat een geluk dat jullie thuis waren en met Quinty naar de dierenarts konden.Wat jammer van Sien je zoon staat er mooi mee op de foto ik hoop dat ze niet al te verdrietig zijn,Puck ligt er maar deftig bij op de foto.Groetjes Nelleke

Denise :) zei

Love the pictures of all your sweet pets, but especially the darling guinea pig!! :)