maandag 13 december 2010

Bee, kerstboom en Sweet Memory

Afgelopen week ben ik lekker bezig geweest. Allereerst heb ik wel 9 blokken gemaakt van de Sweet Memory. Ik liep een heel eind achter, omdat ik eerst de Scandinavian Christmas af wilde hebben. Dat is bijna klaar, ik moet nog steeds de bies erom maken. Stof heb ik al, alleen de puf nog niet. Dit zijn ze.......



Afgelopen woensdag kwam ook mijn pakketje van de kerstruil





Ik kan/mag nog niet laten zien wat erin zit, dat doen we op 26 december, maar het was leuk.

's Avonds kwamen de quiltbengels voor de laatste keer dit jaar bij elkaar bij mij. Hennie had haar zwart-witte quilt bij haar
Willeke had leuke matroeska's uit een Tilda boek gemaakt
en Hennie had haar borduurwerk bij haar. Foto's ben ik vergeten om daar van te maken. Helaas was Anita deze avond verhinderd, maar 12 januari komen we weer bij elkaar.

Gisteren hebben we met zijn alleen het huis in kerstsfeer gebracht. Ben nog niet helemaal klaar, nog een paar laatste dingen doen en opruimen, maar het ziet er al heel gezellig uit.

Tot slot, nog een mooie foto van een tuinbewoner...



Fijne dag,
Annelies

2 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat heb je mooie blokken gemaakt en wat spannend die leuke cadeautjes van de kerstruil ben benieuwd. Mooie projecten maken ze bij de quiltbengels. En wat een lief vogeltje.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Mooie blokken, leuk om weer eens wat Sweet-blokken te zien. Spannend, hè, al die mooie cadeaus van de kerstruil, ik ben benieuwd wat er allemaal in zit. Mooie Quiltbengel foto's ook! Prachtig vogeltje, mooie kleuren!
Groetjes, Cisca