zondag 6 september 2015

Vakantie

Tja, de scholen hebben er hier al weer 2 weken opzitten, 
ik werk alweer 2 weken en nu is het lekker stil in huis. 
Iedereen is weg, manlief staat op de kofferbakmarkt, 
de kinders zijn plakken aan de jeugdwagen van het fruitcorso
dus ik neem eindelijk eens lekker de tijd om mijn blog bij te werken.
 (werd wel weer eens tijd :) )

In de vakantie heb ik lekker van alles en niets gedaan,
 3 weken vrij geweest en we zijn 1 week in Frankrijk geweest. 
We hebben het daar super gehad, mooi weer en leuke mensen om ons heen :)
Ik ben in Normandië geweest, weer in het huis van onze voormalige buren 
en we zijn weer op bezoek geweest bij vrienden, 
die we jaren niet meer gezien of gesproken hadden.
Ik zal nog een verslag maken van elke dag, voor wie het leuk vind om te lezen :)


In de laatste week van de vakantie is Thomas nog een 
week naar kamp geweest met de scouting.
 Hij heeft het heerlijk gehad, rook erg lekker toen hij thuis kwam, 
en was natuurlijk ook lekker schoon en helemaal niet moe (ja,ja.....)
Kyra had Thomas volgens mij gemist en Daphne had wat lekkers gebakken.




Met Daphne hebben we die week ook leuke dingen gedaan.
Maandag zijn we naar Avifauna gewest, jammer dat het weer zo slecht was.
Woensdag naar de Fair op Marienwaerdt geweest en op vrijdag zijn we wezen shoppen in Den Bosch, waarbij ik natuurlijk ook even naar de winkel van Wietske ben geweest. 

En eindelijk heb ik mijn Sterren van Buren quilt af, de top dan.
Volgende week komt er stof binnen voor de achterkant 
en ik denk dat die er wel heel mooi bij zal zijn.
 Er komt dan een blauwe achterkant aan.



Nu mag ik van mezelf aan een nieuwe quilt beginnen, alleen ik weet nog niet welke.
Binnenkort ga ik  beginnen aan de Bluebird Lane bij Willeke als BOM,
Maar het patroon van de Gossip ligt er ook, en..............HELP te veel keus.

Sinds vrijdag heeft Thomas een nieuwe hamster,
 omdat de andere Swieber woensdag dood in zijn kooi lag.
 Nu heeft hij een jonkie, heel klein en deze komt dus de kooi uit tussen de spijlen door. 
Niet echt handig met katten in huis.
Babbel, zo gaat deze hamster heten, staat nu veilig in een aparte ruimte
 met de kooi in een doos. Hopelijk is het over als ze groter is. 
We noemen haar ook al Mini Boris, naar onze hond Boris,
 die ook zo goed kan ontsnappen. 
Die komt ook gewoon tussen de spijlen door uit zijn ren. Niet altijd handig.
Hier zit Babbel nog in haar reiskistje
Vorige week zondag hadden we familiedag, 
en ja wat doe je dan als er verder geen kinderen zijn.....



Fijne zondag,

Annelies

Geen opmerkingen: