zondag 6 september 2015

Frankrijk dag 1 en 2

Dinsdag 4 augustus ging om 2 uur in de nacht de wekker om naar Frankrijk te gaan, 
We zijn vertrokken om kwart voor 3 en kwamen in België erachter
 dat de vleeswaren nog thuis in de koelkast lagen. 
Fijn hoor, wel brood bij ons, maar niets erop. 
Gelukkig had ik wel kleine quiches gebakken voor onderweg. 
Jammer genoeg hebben we regen onderweg gehad,
 bijna heel België en een stuk in Frankrijk, 
maar dat was bijna alle regen die we die week gehad hebben. 
Nog een keer in de nacht heeft het geregend, zagen we toen we 's morgens opstonden.


Ergens in Frankrijk, tijdens een pauze


Na een voorspoedige reis kwamen we om kwart voor 2 in de middag aan. 
Volgens manlief heb ik het laatste stuk van de reis mijn schoenen heel goed zitten te bekijken. 
Klopt, maar wel met mijn ogen dicht :)
Auto uitpakken en op naar de supermarkt om eten te kopen.
 Die dag eigenlijk niet veel gedaan, 's avonds een klein rondje in het dorp gelopen 
en op tijd naar bed gegaan, waar om 2 uur weer de wekker afging. 
Wist toen even niet waar ik was.







Woensdag 5 augustus zijn we in de ochtend naar de weekmarkt in
 St. Hillaire du Harcuet geweest









 en s'middags naar Avranches om onze vrienden weer eens te ontmoeten.
 Het was super gezellig en ze zijn met ons mee geweest om te eten in de tuin.



Op naar dag 3.

Annelies