vrijdag 29 april 2011

dagje uit en de KUS

2e Paasdag ben ik met man en kinders bij Bep wezen kijken. We waren er al vroeg, maar we waren gelukkig niet de eerste. Wat een leuk stekkie heeft Bep, leuke tuin, huis en een heel leuk winkeltje. Maar goed dat ik niet dichtbij woon, niet goed voor de portemonnee. De kids vonden de vijver helemaal te gek, die zag zwart van de kikkervisjes, daartussen zag je ook nog vissen zwemmen en de kikkers zaten lekker te zonnen. Natuurlijk heb ik niets gekocht, kijk maar......


Een geslaagde dag dus.

Gisteren zijn we een dagje naar de dierentuin in Rhenen geweest, lang geleden dat we daar waren. Veel dieren gezien, maar weinig jong spul, alleen 4 wrattenzwijntjes en natuurlijk de ijsbeer tweeling, die nodig in bad moesten, zo vies waren ze.

En als voorloper op vandaag, de KUS

Geniet vandaag van HET huwelijk,
Annelies

2 opmerkingen:

Shirley zei

Het is afzien he, met al dat moois bij Bep. Haha, de kus, het zal er vandaag in Londen vast anders aan toe gaan.

quilting Jeannet zei

Erg leuke stofjes Annelies, ik dacht al bij het zien van de foto...bekende lapjes...ik denk dat ze heel mooi staan bij de BOM straks...hahaha

grietjes, fijne dag morgen! Jeannet