dinsdag 23 maart 2010

weekend aankopen

Alweer een week thuis en nog steeds mijn aankopen niet laten zien.
Dit is mijn oogst bij Marina.


En de lapjes van dichtbij
Tijdens het weekend heb ik 2 blokken van de Truly Scrumtpins
geborduurd en thuis heb ik er ook al weer 2 klaar.
Moet ze alleen nog op de foto zetten......


Dit weekend zijn we met de kids naar het spoorwegmuseum in Utrecht geweest,
er was daar een Thomas de trein weekend. Wat een drukte, maar wel erg leuk.....




Geniet lekker van het zonnetje,
Annelies

3 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Die lapjes komen me wel heel erg bekend voor als ik zo mijn lade opentrek.......leuk he ? die witte heb ik helaas niet gezien, heel mooi er bij met dat rood.

groetjes, jeannet

katrien zei

Mooie aankopen heb je gedaan.

Handige Handjes zei

Mooie lapjes zeg, en het patroontje ziet er ook veelbelovend uit.

Thomas zal wel genoten hebben van de echte Thomastrein!