maandag 8 maart 2010

VAENW

Gisteren hebben we de 84e verjaardag van mijn moeder gevierd.
Het gebeurd niet zo heel vaak dat bijna de hele familie er is.
Mijn broer was er natuurlijk niet, maar ja 8 uur vliegen voor een verjaardag.......
Het was zomaar ineens laat...

We hadden nog net genoeg zegeltjes gespaard voor 2 pakketten en die vielen niet tegen.
De laatste ontbrekende 3 zegeltjes hebben we kunnen bijkopen.
En dit was het pakket........





En helaas was vanochtend alles weer wit, dus ik heb het voorjaar maar in huis gehaald.
Dit ziet er toch veel gezelliger uit dan de sneeuw en later de regen.
Gelukkig kwam vanmiddag de zon tevoorschijn.



En wat vinden jullie van onze luie Puck.....

Het ziet er toch niet uit, zittend op de trap.
Onze kattenbrokjes staan bovenop de kast, zodat de honden er niet bij kunnen.
Onze oude Shirley kan niet tegen de kattenbrokjes,
krijgt ze diarree van, maar ze vindt ze zooooo lekker......

Nog 4 nachtjes slapen, dan ik ga lekker op quiltweekend naar Lunteren.
Ik heb er zin in........

Groetjes,
Annelies

3 opmerkingen:

jacq zei

geweldig die foto Puck, wat word ze groot!

WilmaKuin zei

Wat een lekker eigenwijs beestje!! Liever lui dan moe...

Willeke zei

Nog gefeliciteerd met je moeder. Wat een leuke foto's heb je toch weer gemaakt!