donderdag 26 december 2013

Kerstruil 2013

Vandaag mogen we eindelijk laten zien wat we van onze ruilpartner van de kerstruil, 
georganiseerd voor de laatste keer door Katrien, hebben gekregen.

Dit jaar mocht Jeanneke van de zondagsteek wat voor mij maken.



En dit zat er in





K =kussen
E= kartonnetjes voor Engels patchwork
R= ronde yoyo's
S= speldenkussen
T= taartplateau om zelf te pimpen

Dank je Jeanneke, ik ben er heel blij mee.

Mijn pakketje mocht ik maken voor .......Jeanneke. :)
Ben alleen vergeten om een foto te maken, maar dat is vast wel te zien op haar eigen blog.

Dank je wel Katrien voor het organiseren van deze erg leuke ruil en heel erg jammer dat je er mee stopt.

Nog een fijne 2e kerstdag,

Annelies

11 opmerkingen:

Frederika zei

Wat ziet je pakket er leuk uit. Gezellig. Fijne kerst. Frederika

katrien zei

Hier ook al zo"n leuke geschenken.Geniet ervan.

Lida zei

Leuke pakjes, genieten maar! Groetjes
Lida

AnitaS zei

Leuke cadeaus heb je gekregen. Veel plezier ermee.

jolanda zei

Wat heb je veel leuks gekregen zeg!
Een hele fijne tweede kerstdag gewenst en alle goeds voor het nieuwe jaar waarin jij je in ieder geval niet hoeft te vervelen. ;-)

Bizzy Martine zei

Mooie pakjes!!!
Grtjs, Martine

Saskia Smit zei

Jij had ook leuke dingen gemaakt. Op dit blog ben ik verliefd op het kussen.

Quibi zei

Jij bent ook al zo verwend! Wat leuk hè?

Guusje, zei

Wat heb je mooie cadeaus gekregen.

Jindi's Cottage zei

Oooh the cushion is gorgeous...enjoy... :)

Willeke zei

Leuke cadeautjes heb je gekregen!