donderdag 4 april 2013


Hier is weer een leuk filmpje van het spul, manieren moeten ze nog leren :-)

Gisteravond hebben ze meer ruimte gekregen, er staat nu een ren voor de werpkist, heel spannend.
Heb ook geprobeerd om foto's te maken, maar dat was heel moeilijk, ze zitten niet meer stil, dus foto bewogen, maar ik heb toch nog een aantal leuke foto's kunnen maken.





En, hier zit toch wel een hele "vreemde" hond bij



Gisteren kregen de kinderen de foto's mee van de schoolfotograaf.
 Dit jaar heeft school voor een andere fotograaf gekozen, 
en de keuze is wat mij betreft erg geslaagd. 
Kijk maar wat een leuke foto van hun samen


Groetjes,

Annelies

13 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Wat zijn het schatjes!!!
De schoolfotograaf is tegenwoordig veel spannender dan vreoger,.. Mooie foto,..

susan zei

wat worden ze al groot!! Moeder doet het goed hé, druk maar wel gezellig om een keer mee te maken denk ik.

Handige Handjes zei

Wat een leuke foto van de 2ling!!
En die puppies groeien echt heeel hard. Ik wist niet dat ze zo hard konden knorren tijdens het drinken....klinkt wel lief.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Wat een schatjes! De hondjes dan he? de kindjes dat weet ik natuurlijk niet, maar de foto is in ieder geval goed geslaagd. (ach, ze zijn vast wel lief)
groetjes
Wietske

Ageeth Dorsman zei

Ik heb genoten van je filmpje, met vooral die heerlijke puppy-geluidjes
erbij. Ik ga het even laten zien aan
iemand, die hier in de straat woont en
2 Hollandse Herders heeft, die zal dit
zeker geweldig vinden! De schoolfoto
van je kinderen is zeker heel geslaagd
en bijzonder smaakvol gemaakt!
Groetjes van Ageeth

Vlijtige Handjes zei

Kei leuke foto's en ook van de pups... :)

Conny's-blog zei

Leuke foto's van de hondjes en lief die geluidjes van de puppies tijdens het drinken. En Thomas en Daphne staan er erg leuk op zo..............liefs.Conny

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een leuke foto van je kinderen.
En wat groeien die pups toch hard, mamma hond moet wel voor heel wat melk zorgen en ze heeft heel wat te wassen. Gelukkig voor ons vrouwen krijgen wij er niet zoveel!

Groetjes, Cisca

Juliëtte zei

Wat groeien ze als kool! Jullie hebben het er maar druk mee.
Moedertje zelf ook,zo lief!
De foto's van je kinderen zijn goed geslaagd!
Een moderner idee,ipv de geijkte
ouderwetse statie portretten.

Liefs, Juliëtte

Marie-José H zei

Oh, wat schattig al die puppy's. Haha en wat een werk zul je er mee hebben. En je 2 kids gaan al aardig de hoogte in. Stoere foto hoor.

Willeke zei

Wat groeien ze toch hard. En dan bedoel ik niet alleen de pups!

Daniëlle zei

Gave schoolfoto!! hihihi wat een heerlijke puppy's!! Joh, dat worden binnenkort alleen "slaap" foto's want er is er altijd wel 1 in beweging! Het is wel een boel werk maar ook van genieten he?! XXXD

Nanske zei

Hele lieve foto's van kleine mensjes en diertjes...
Ik zie al hele hechte banden ontstaan tussen jullie.
Ik vrees dat het scheiden later best niet zo leuk zal worden.
Vinden jullie ook niet dat een pup zo heerlijk ruikt?
Zalig toch...groetjes en geniet maar nog een beetje van ze...
Want ik denk niet dat je ze allemaal zal behouden ...