woensdag 17 november 2010

40 jaar.......

40 jaar geleden was ik op deze dag bruidsmeisje bij mijn grote zus. Toen nog wel, nu ben ik de grootste, hihi......
Geen idee hoe het weer die dag was, ik kan me er heel weinig van herinneren.
Zondag hebben we ter ere van dit heugelijke feit een etentje.

Vanavond hebben we eindelijk weer eens een bee.  Vorige keer is het niet doorgegaan, omdat van de 5 personen er 3 niet lekker waren.

Gelukkig is de mist van gisteren weer vertrokken en zie ik de buurhuizen weer, dus geen alleen op de wereld gevoel meer. Nu is het bewolkt.

Fijne dag,
Annelies

4 opmerkingen:

katrien zei

Leuke foto

Willeke zei

Leuke foto, in de Plantage zo te zien. Wat was je haar lang!
Mijn felicitaties voor het bruidspaar en veel plezier tijdens het etentje.

Guusje, zei

Wat een mooifoto en wat sta je daar zelf leuk op en dan zo lang geleden leuk hoor en natuurlijk gefeliciteerd.

Mascha zei

Wat sta je lief en trots op deze foto.
Groetjes Mascha