maandag 18 oktober 2010

Feest

Gisteren hebben we het 60 jarig huwelijksfeest van mijn oom en tante gevierd. Leuk zo'n reünie, meestal zie je de familie bij een begrafenis, maar dit is veel leuker.
Mijn oom heeft 16 jaar geleden een hersenbloeding gehad en is sindsdien halfzijdig verlamd en woont dus in een verzorgingstehuis, maar mijn tante.....gaat met de auto en caravan op vakantie, doet nog van alles. Zo wil iedereen wel oud worden.
Het was een gezellig feest, we waren pas tegen achten thuis, terwijl het feest om half 2 begon.



Ik ben druk de Scandinavian Christmas aan het doorquilten. Heb al een hoop gedaan, maar moet nog heel veel doen.

Fijne maandag,
Annelies

2 opmerkingen:

Willeke zei

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. De oppas heeft zich ook prima vermaakt!

Else zei

Ik het weer eens effies bijgelezen! Wat een leuke dingen zie ik allemaal voorbij komen op je blog, wat heb je hard gewerkt echt SUPER. En wat fijn dat jullie dit samen hebben kunnen vieren, geniet maar lekker na. groetjes Else