woensdag 25 november 2009

Dagje kerstgrotten

Gisteren ben ik om 8 uur van huis gegaan en was gisteravond om half 10 weer thuis.
We hebben de kerstgrotten in Valkenburg bezocht.
Ik vond het heel sfeervol eruit zien, al waren er wel kraampjes bij
die artikelen hadden die weinig met kerst
te maken hebben, zoals sokken, tassen en crème????
Leuke artikelen, maar wat mij betreft niet op een kerstmarkt
Maar de grotten waren mooi versierd.
Ik heb foto's gemaakt, maar die staan nog op mijn toestel, wat nu even
niet in de buurt is. Die houden jullie nog tegoed.


Het was een reis compleet met diner, dus op de terugweg
zouden we gaan eten in Rosmalen.
Daar aangekomen bleek het een wokrestaurant te zijn.
We dachten allemaal, oooh lekker....

Dat viel erg tegen. Onze groep kreeg een diner, en wat voor een....
Om te beginnen kregen we champignonsoep, nou ja, de soep had
denk ik naast de champignons gestaan, geen
champignon in de soep te bekennen.
Daarna kregen we allemaal een schaaltje met vleesprut,
wat schaaltjes rauwkost op tafel en een paar
schalen met witte rijst, en toen kwamen pas onze borden.
Na lang wachten kwam ons toetje, een bolletje ijs gekwakt
op een bordje met een toef slagroom ernaast,
en met veel moeite kregen we nog een kop koffie erna.
Och, het eten smaakte wel, maar ik heb thuis nog maar wat gegeten.

Het was een leuke dag, alleen het eten viel wat tegen.

Fijne dag,
Annelies

2 opmerkingen:

Willeke zei

Wat jammer dat het eten zo tegenviel. Het zou eigenlijk een goede afsluiting van een leuke dag moeten zijn. Nu eindigde het met een domper. Maar ik ben heel erg benieuwd naar je foto's! Heb je eigenlijk nog wel wat gekocht?
Groetjes, Willeke

quilting Jeannet zei

Jammer van zoiets, maar dat heb je wel vaak den ik met van die georganiseerde reizen.Je kan beter met een paar damens in een auto op stap gaan.......

groetjes, Jeannet