maandag 25 september 2017

Veel en veel te lang geleden

Eindelijk weer eens een berichtje van mij. Het laatste bericht is alweer van 19 mei, ondertussen is de zomer al weer lang voorbij en zitten we nu in de herfst.
De zomer is voorbij gevlogen met een hele leuke vakantie. Wij zijn begin augustus naar Disneyland Parijs geweest en daarna door naar Normandië. Het was een super vakantie, maar daarover meer in een volgend blogje.

Wat heb ik allemaal beleefd voor we op vakantie zijn gegaan.....

Wezen kijken in Nieuwegein, waar een bunker uitgegraven werd om te verplaatsen, vanwege het verbreden van het Amsterdam Rijnkanaal.




Voor een werkstuk in groep 8 heeft Thomas een quiltje gemaakt op de machine.

 Hebben we met de Kleppie Beppies weer een speldenkussenruil gedaan
Het varken heb ik gemaakt en ik heb het speldenkussen gekregen wat ervoor ligt.


 In Juli weer kerst gevierd, koud was het die dag,
maar zo gezellig dat ik vergeten ben om foto's te maken.

De laatste freebee bee voor de vakantie bij Willeke.


Afscheid van de basisschool van Thomas.

Een gezellig afscheidsfeest bij ons op het erf, waarbij met het opbouwen al veel plezier was


Een feestweekend in Culemborg, met op vrijdagavond een optreden
van Andre Hazes en op zaterdagavond Frans Duits.
Was erg gezellig.



 Een leuke beer gevonden op een rommelmarkt


Opgepast op de jonge katjes van de buren die op vakantie waren.



Een klein tasje gemaakt en van de restjes een etui


En pannenkoeken in de AGA gevonden die er al een week of 3 instonden.
Waren een beetje uitgedroogd😉😉😉😉


En ik heb de Bluebird Lane helemaal af en hij hangt.




en daarna vakantie.......