vrijdag 29 september 2017

Sainte Marie aux Mines

Nog maar net terug van vakantie in Frankrijk, ga ik weer naar Frankrijk toe.
Deze keer met 5 quiltvriendinnen naar de tentoonstelling in Sainte Marie aux Mines van 14 tot 17 september.
Er was een huisje gehuurd op een camping in Liepvre, leuk huisje, wel een beetje krap voor 6 personen.
We hebben een super weekend gehad. Het weer was niet zo heel erg mooi, veel regen gehad op de heenreis.
Er was zoveel te zien op de tentoonstelling, dat we niet eens alles gezien hebben. We hebben mooie maar ook minder mooie quilts gezien, tenslotte kan je niet alles mooi vinden.
En dan alle winkeltjes, daar waren we ook wel een dagje mee zoet, en weer veel te veel gekocht. Ik kom de winter wel door😀

Onze berg bij de camping

het huisje

Kunst????

Een paar van mijn aankopen









 De hal met antieke quilts, de oudste kwam uit 1780.


doorlopende puntjes.....waar?

en als je te weinig stof hebt, dan zet je er een stukje aan

Beetje versleten, maar dat mag als je van 1780 bent.

Willeke met Mary Koval 

Amish tentoonstelling




Andere quilts






Van deze leuke quilt van een Deense ontwerpster heb ik het patroon gekocht.
Was moeilijk kiezen, want ik vond er 3 heel mooi.

En toen was het al weer voorbij, terug naar huis.
Nu gaan we weer naar het normale leven, nou ja, normaal😊😊
Vandaag  is er weer de uitdagingsbee bij Willeke.

Tot de volgende keer,
Annelies

3 opmerkingen:

Shirley zei

Mooie foto’s, als je ze weer terug ziet en terug leest is het weer een feestje he. Dat vind ik het leuke aan je eigen blog bijhouden, het is als een dagboek. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie, ik volg niet veel meer op Facebook.

johnypoipet zei

Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
I love your page on your post.. That is so pretty..
3 เอ็ม

Aqur Printing Jakarta zei

The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin wish you deign to visit my website, thank you :)