maandag 25 september 2017

Disneyland Parijs

Van 4 tot 6 augustus zijn we naar Disneyland geweest. Ik had er niet zo heel veel zin in, leek me helemaal niet leuk, maar wat heb ik me vergist. Ik vond het er super. Het is echt een magisch park.
We logeerden in Davey Crockett Ranch, mooi huisje en leuk park met zwembad, al hebben we die alleen maar door een raam in het restaurant gezien hebben. Geen tijd gehad om te gaan zwemmen.
We hebben ook lang niet alles kunnen doen en zien, veel te groot het park. We moeten dus nog een keer terug 😉😊
Hier zijn een heleboel foto's, ik heb er in de hele vakantie iets meer dan 1000 gemaakt, zal ze hier maar niet allemaal laten zien😇







Ontbijt op het parkeerterrein van Davy Crockett Ranch



I'm singing in the rain......gelukkig hadden we goed weer





In de Lego winkel










Het waren super leuke dagen die veel te snel voorbij waren.
Zondagavond zijn we naar Normandië gegaan, waar we rond 23.45 aankwamen in ons verblijf.

1 opmerking:

Conny's-blog zei

Leuke foto van gezellige week toch......liefs.conny