vrijdag 17 februari 2017

tas

Ik heb in 2 dagen een leuke tas gemaakt onder leiding van Willeke.
Het was veel werk, maar de tas is zo leuk geworden.

De voorkant
en de achterkant
Het is een patroon van By Annie.


Ik heb ook weer een blok af van de Reiko Kato Bom uit 2013 uit de Quiltmania.
Het was een leuk, maar lastig blok om te maken.

foto is een beetje flets

Nu moet ik nog 1 blok maken en dan zijn alle 6 de blokken klaar. Ik ga de quilt anders maken dan het origineel, want die vind ik niet leuk. Hoe het dan gaat worden........tja, dat weet ik nog niet.

Eindelijk is de lente in zicht, Ik heb sneeuwklokjes in de tuin ontdekt en de paarse Helleborus bloeit.
Andere jaren bloeien rond mijn verjaardag de krokussen, maar die heb ik dit jaar nog niet gezien.




tot slot nog een leuke selfie van Kyra.


Groetjes,
Annelies

3 opmerkingen:

Ineke zei

Wat een leuke selfie van Kyra! En je tas is zo supergaaf!!!

Conny's-blog zei

Je tas is super gaaf zeg, je bent goed bezig zo...............liefs.Conny

BezigeBijMirjam zei

Op deze foto zie ik jouw tas nog beter! Mooi Annelies!