donderdag 4 augustus 2016

Vakantie week 3

Helaas alweer de laatste week.
Deze week niet zoveel weg geweest, manlief heeft lekker gerommeld 
en ik ben lekker aan het patchen geweest.

Alleen vrijdag zijn we naar kasteel Amerongen geweest, 
en gelijk de geschilderde borden opgehaald.
Deze heer liep helemaal niet te schooien :)





Retro brandblusser 





En zondag zijn we af afsluiter met de trein naar Enkhuizen geweest, 
naar het Zuiderzeemuseum.



Zo jammer dat het weer voorbij is. Nu weer een jaar wachten :)

Inmiddels is bijna het gewone leven weer begonnen.
Daphne en Thomas gaan 22 augustus weer naar school, 
dan is de vakantie echt voorbij.


En ik heb het goede voornemen om meer op mijn blog te gaan zetten. 
Ik hoop dat het gaat lukken.

Ik heb onze leuke nieuwe cavia's nog niet laten zien. 
Ze zijn zo grappig, onze Punky en Elvis


En tot slot nog een hele luie Minoes :)



Groetjes,
Annelies

2 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Leuk verslag weer Annelies van jullie 3e vakantieweek. Gezellige en mooie foto's. En een goed voornemen om wat vaker een blogje te maken. Ha,ha!

Conny's-blog zei

Heerlijk he vakantie, maar het gaat helaas weer te snel voorbij.
Kasteel Amerongen ben ik ook eens geweest en Muiderzee museum vorig jaar geloof ik, vond ik erg leuk, jullie ook zo te zien...............liefs.Conny