maandag 3 maart 2014

Het lijkt wel of de tijd nog sneller gaat als je 50 bent geworden, zijn er zomaar alweer 3 weken voorbij :)

Ik heb een hele leuke verjaardag gehad, iedereen nog bedankt voor alle lieve wensen. 
Toen ik vrijdag van mijn werk thuis kwam, stond zij mij op te wachten.


Die vrijdag eigenlijk niets bijzonders gedaan, maar op zaterdagavond had DH een leuk feest georganiseerd.
Het was een super feest, zo leuk dat we zijn vergeten om foto's te maken.
En zaterdag de 22e heb ik met 6 quiltvriendinnen een verjaardagsbee gehouden, ook weer erg leuk en geen foto's :)

En nu gaat het leven gewoon weer verder.
Druk met werken, quilten enzovoort.
Nog ruim 2 weken en ik mag weer lekker naar het quiltweekend, voor de 6e keer alweer. Ben dus druk bezig om van alles voor te bereiden, natuurlijk weer veel te veel, maar stel dat je dan niets meer te doen hebt.......

Ik ga weer snel wat doen,
Fijne dag,

                                                                            Annelies

1 opmerking:

Juliƫtte zei

Ik ben er weer! Alles werkt weer naar behoren!
Ik wil je nog van harte feliciteren met je vijftigste verjaardag!

Veel liefs, Juliƫtte