donderdag 7 februari 2013

eerste AFFO en jarig

vorige week heb ik deze quilt afgemaakt. in 2009 heb ik de blokken gemaakt en die hebben dus een paar jaar lekker in een plastic tasje gelegen. afgelopen juni, tijdens een UFO dag heb ik de top in elkaar gezet en in augustus ben ik begonnen met quilten, en 31 januari was hij af.
Kwam alleen gisteren er achter dat het konijn in het 3e blok nog geen staart had, inmiddels heeft hij gelukkig wel een staartje. En het label moet ik er nog opmaken, ligt al wel klaar.


en vandaag is het feest, ik mag vandaag mijn 49e verjaardag vieren.

Fijne dag,

Annelies

14 opmerkingen:

Vlijtige Handjes zei

Hij is schattig. Fijne dag vandaag met. .....lapjes......

Annelies zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !

quilting Jeannet zei

GefelicitTAART!

ria vogelzang zei

Gefeliciteerd!!!!!!
En dat was een laat blogje vannacht..... ;)
Heel gezellige dag!!
Liefs, Ria.

Guusje, zei

Wat is hij mooi geworden. Gefeliciteerd.

Juliƫtte zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
Je quilt is prachtig!!

Liefs, Juliƫtte

Else zei

Gefeliciteerd fijne verjaardag en je affo is TOP. knuffel else

Handige Handjes zei

Gefeliciteerd en een fijne verjaardag!

Willeke zei

jaa, nu in m'n lunchpauze kan ik je nog een keer feliciteren! Van harte, een fijne dag vandaag en tot morgen!
Ik kom dat staartje inspecteren hoor!

Marijke zei

Proficiat met je verjaardag zelf ben ik ook jarig vandaag
Nog een fijne dag .

Anoniem zei

Gefeliciteerd!! zowel met je verjaardag als met de affo, beiden zijn een feestje waard.

Miss Steekjes zei

Van harte gefeliciteerd!!!

Unknown zei

Gefeliciteerd!

Over 15 nachtjes wordt ik ook 49!

Groetjes Anita

Jindi's Cottage zei

Hi Annelies...Ik hoop dat je had een zeer gelukkige verjaardag...your quilt is beautiful, well done :)