donderdag 22 november 2012

Teletubbies????

Vorige week heb ik een rondleiding gehad in het ziekenhuis met de vrijwilligers van de corsoclub.
De zeepaardjes komen in december bij het ziekenhuis in Tiel te staan en dan kan iedereen een lampje kopen en daarmee sponsoren ze het ziekenhuis, zodat het daar gezelliger aangekleed kan worden, deze keer de hospice heb ik begrepen.
We hebben ook de operatieafdeling gezien en daar hadden we dus een mooi pak aan, die heb ik mee naar huis genomen en kijk eens wat een plezier we daar mee hebben.

  
onze teletubbies
Afgelopen dagen ben ik heel druk bezig geweest met de kerstruil en die heb ik vanmiddag op reis gestuurd naar....... Dat lezen jullie pas 26 december, wanneer we over onze gekregen kerstruil mogen bloggen

Verder ben ik bezig om de Bunny Hill mandjes door te quilten, van de 12 blokken, heb ik er bijna 6 klaar.

Nou, ik ga nog een paar steekjes zetten en dan eten klaar maken.

Fijne avond,

Annelies

1 opmerking:

Handige Handjes zei

Grappig...je eigen teletubbies!