zaterdag 24 november 2012

Quiltje voor kerst

Afgelopen maandag heb ik dit grappige quiltje even gemaakt. Ik wil alleen nog een
 roestig belletje aan de muts van de kerstman maken, maar die moet ik nog even kopen.




Donderdag heb ik mijn pakketje van de kerstruil verzonden en gisteren is het al aangekomen. Mijn pakketje is er nog niet, maar kan tot 10 december verstuurd worden.

Morgen vieren we de verjaardag van  Daphne en Thomas, die maandag alweer 9 jaar worden. Wat is dat allemaal snel gegaan.

 Ik wens jullie een heel fijn weekend,

Groetjes,

Annelies

6 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een leuke is dit. Alvast gefeliciteerd.

Conny's-blog zei

He je hebt hem al gemaakt, hij is leuk he. Gefeliciteerd jullie....................gr.Conny

jolanda zei

Leuk geworden zeg!

Handige Handjes zei

Leuk geworden! Hier kom je echt al een beetje mee in Kerstsferen...

Hermie zei

leuk kerstquiltje, mijn pakketje is ook al aangekomen bij de ontvanger en de mijne moet nog komen.Spannend .

Vlijtige Handjes zei

Wat een leuk quiltje. Het is een gave kerstruil maar dat laten we 26 december pas zien.
Groetjes Anita