zondag 4 september 2011

Ben er nog

Het is alweer even geleden dat ik hier wat geschreven heb, heb ook niet zo veel te melden op quiltgebied.

Afgelopen maandag ben ik voor de 1e keer met Thomas naar de chiropractor geweest. Thomas klaagt al een maand of 10 over hoofdpijn, elke dag weer. We zijn bij de KNO arts geweest, die kon niets vinden, bij de kinderarts, die zei dat het spanningshoofdpijn was, zijn ogen laten nameten, ja
bingo, die waren erg terug gegaan, maar helaas de hoofdpijn bleef.....
Nu zijn we er eindelijk achter dat zijn nekwervel scheef staat, vandaar de hoofdpijn. Al na 1 behandeling merkte Thomas dat de hoofdpijn veel minder is geworden. Donderdag zijn we voor de 2e keer geweest en daarna zei Thomas, "mijn schouders doen ook geen pijn meer".  Ik ben dus heel blij dat we naar de chiropractor zijn gegaan.

Afgelopen woensdag zijn de quiltbengels ook weer bij elkaar geweest, na een hele lange vakantiestop, het was weer gezellig en we hebben ook nog hard gewerkt, niet alleen de kaakspieren gebruikt, foto's heb ik niet gemaakt, mijn toestel lag nog thuis op tafel.
En dit jaar slaan we de tentoonstelling in Leiden over, jammer maar het kwam allemaal niet zo goed uit met alle andere dingen die in het weekend gepland staan. Het scheelt 1 ding, je geeft nu ook niet teveel uit :-)

Ik heb wel wat aan quilten gedaan, ik heb een stuk of 4 blokjes voor de quilt van Daphne gemaakt, maar verder........

Op dit moment weet ik niets meer te vertellen, dus geniet van de zondag, helaas is het niet zulk mooi weer als gisteren, maar hier is het nu droog en het zonnetje wil er wel door komen.

Fijne dag,

Annelies

10 opmerkingen:

Erna Peekel zei

Je hoort niet zo veel over een chiropractor en bij een arts is het ook niet vaak de eerste keus. Eerst van alles proberen. En dan!!!! Ja dan kom de chiropractor in beeld. Je hoort er zo vaak goede berichten over. Heerlijk toch dat het nu al een stuk beter gaat met Thomas. Jammer dat we je deze keer niet in Leiden tegen zullen komen. Nou ja volgende keer beter. Fijne zondag verder. Groetjes, Erna

Elly's freubel hoekje zei

Gelukkig dat het na de 2 behandelingen al een stuk beter gaat met jou zoon
Want er is niets zo vervelend dan dat je kids ergens last van hebben
Hopelijk zet dit resultaat door!
En ja, maar goed die bee-tjes
zo krijgen we op een leuke gezellige manier toch mooi wat steekjes gezet
Groetjes Elly

Lida zei

Ja soms heb je nu eenmaal andere dingen aan je hoofd en die vragen gewoon voorrang, maar ben erg blij dat hij nu van de hoofdpijn is verlost, heb zelf ook zoiets gehad en dan is het een hele opluchting als het weg is! Thomas succes! Ben benieuwd naar je blokjes, maar die zien we binnenkort nog wel, groetjes
Lida

Else zei

Fijn dat het beter gaat met je mannetje! Frobel ze het is er heerlijk weer voor. fijne zondag, Knuffel Else

Quiltpassion.blogspot.com zei

Gelukkig dat de hoofdpijn van je zoon minder wordt en het probleem misschien opgelost is. Ik ben al vanaf mijn 18e een zware hoofdpijn- en migrainepatient, en weet hoe het je leven beïnvloedt. Maar gelukkig zijn er tegenwoordig veel meer mogelijkheden dan toen ik jong was.
Hier schijnt de zon ook een beetje, het is heerlijk op het balcon.
Groetjes, Cisca

Johanna Zweden zei

Fijn dat ze er achter zijn gekomen wat het is, en dat het te behandelen is.
hoofdpijn is het ergste wat er kan zijn.
Groetjes Joke en ik hoop dat je lekker gefrobeld hebt

Shirley zei

Wat fijn dat het beter gaat, en dat de chiropractor goed resultaat boekt. Je haalt van alles in je hoofd he, bij chronische hoofdpijnklachten, wat zullen jullie opgelucht zijn dat de oorzaak bekend is en er wat aan gedaan kan worden.

Handige Handjes zei

Fijn dat Thomas zoveel baat heeft bij de chiropractor.
Ik sla de TT ook een jaartje over..geen tijd/druk met andere dingen.

Anoniem zei

Hoi, Annelies fijn dat het nu eindelijk beter gaat met Thomas.
Niet naar Leiden maar ik heb wel een leuk winkeltje ontdekt in zeeland.
Groetjes,
Hennie B

Jantine zei

Fijn dat Thomas zo goed geholpen is. Mijn zoon merkte na één keer manuele therapie ook dat zijn schouders geen pijn meer doen. Gek hè, dat ze dat niet noemen zolang het er nog is...