dinsdag 23 augustus 2011

Dagje fair Marienwaerdt

Afgelopen zondag zijn we naar de fair op landgoed Marienwaerdt in Beesd geweest, het was erg warm en benauwd, dus hebben we voor Daphne maar een lekkere warme zilveren winterjas gekocht en voor mezelf heerlijke laarzen gevoerd met bont.
Ook hebben we naar een demonstratie staan kijken, waarbij de honden en paarden de baas heel erg vertrouwen, schitterend om te zien. Zo liet de mens(baas)  het paard gaan zitten, ging tussen ze liggen voor een middagdutje waarbij ook nog eens een zeil over de paarden ging, en nog veel meer, kijk zelf maar naar de foto's.....
Het was schitterend om te zien hoe mens en dier elkaar vertrouwen.


Click to play this Smilebox scrapbook
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
This scrapbook made with Smilebox


Wat een vreselijk weer was het vanochtend, al viel het hier reuze mee, geen wateroverlast zoals in Brabant.
Morgenmiddag lekker naar de bee bij Ella en daarna door naar mijn jarige zwager.

Fijne avond,

Annelies

1 opmerking:

Inge Slaats zei

Nou dacht ik toch dat ik gisteren een reactie geplaatst had???? Niet dus. Wel raar. Nog maar een keer dan. Zo'n dagje Mariƫnwaerd lijkt me superleuk.
Enne..... bedankt voor je bezoek aan mijn nieuwe blog!

Groetjes,
Inge