vrijdag 8 juli 2011

Dagjes uit

Hier hebben de scholen afgelopen week vakantie gekregen, dus doen we wat dagjes uit.
Zo zijn we afgelopen zondag met de auto naar Gorinchem gereden en daar overgestapt op het bootje naar Woudrichem. Daar aangekomen hebben we eerst wat rond gekeken om daarna bij Schering en Inslag te gaan kijken. Ik heb me behoorlijk ingehouden met aankopen. Daarna weer met het bootje terug naar Gorinchem en daar wat gegeten en toen was de dag alweer een heel eind om.






gistermiddag ben ik met de kids naar het net pas gerestaureerde kasteel Amerongen geweest. Ik was nog nooit in het kasteel geweest, dus ik weet niet of het mooi geworden is, maar ik vond het erg leuk, alleen jammer dat het vrij donker in de kamers was. Wat ik erg leuk vond, was het souterrain, waar toch het normale leven gebeurde, tenminste van de bedienden, zo zag je de keuken, voorraadkast, waskamer, enz.
Daarna nog even door de tuin gewandeld en hebben Daphne en Thomas een speurtocht naar de letters gedaan.


Op quiltgebied is er heel erg weinig gedaan, hen op het ogenblik behoorlijk veel last van mijn polsen en mijn rechterhand.
Bij de bieb had ik een mooi boek geleend over borduursteken en gelukkig heb ik het gebruikt kunnen vinden bij Bol.com. Ziet er als nieuw uit.


Dit weekend is er een feestweekend in ons stadje, dus we komen het weekend wel door.
Fijn weekend,
Annelies

4 opmerkingen:

katrien zei

Leuk uitstapje.
En mooie lapjes.

yvon zei

Leuk om een dag weg te gaan met zo'n boottochtje. En je hebt leuke lapjes gescoort Annelies.

Johanna Zweden zei

Wat ziet Nederland er toch mooi uit,heerlijk zo een uitstapje en dan ook nog thuis komen met van die mooie lapjes, nu dan kan een dag dus helemaal niet stuk
Mooi boek.
Groetjes Joke

susiloci zei

Que lugar tan hermoso, el castillo es
magnífico !!!