zondag 3 april 2011

Zondag

En het is alweer zondag....wat is de week toch weer snel gegaan.

Gisteren, ook al scheen het zonnetje zo heerlijk, heb ik lekker achter de naaimachine gezeten. Op de een of andere manier krijg ik juist dan energie om lekker bezig te zijn. Ik ben lekker bezig geweest om een tas te maken. Op het Quiltbeetje forum doen we een SAL van een tas, naar een gratis patroon van Amy Butler. De tas is bijna klaar en wordt erg leuk. Jammer genoeg kan ik nog niets laten zien, de onthulling van de tas is 16 april.

Vanochtend zijn we naar de kinderboerderij geweest, waar het nog lekker rustig was.
Geniet mee van de gekke, grappige en mooie dieren........
Wat is het leven toch slecht;-))


 Nog een fijne zondag, ik ga proberen of ik energie genoeg heb om de tas af te maken,
Annelies

1 opmerking:

Anoniem zei

En heb je nog energie gevonden om de tas af te maken. Mooie dieren allemaal.