maandag 4 april 2011

Klaar

Zo, de tas is af, mijn spulletjes die ik wilde maken voor de Pasenruil zijn klaar, alleen alles nog even inpakken. Wat een lekker gevoel.
Ik ben wel heel blij met mijn tas, ziet er lekker fleurig en zomers uit.  Daphne heeft er ook al een besteld :-D

Vanochtend met Thomas naar de huisarts geweest. Hij klaagt over hoofdpijn, zwemmen onder water wil hij niet meer, blijken zijn holten ontstoken te zijn. Gelijk bij de Poli een foto laten maken en een afspraak bij de kno arts gemaakt. Volgende week donderdag kunnen we daar terecht. ben benieuwd..... Hij is nu wel naar school, maar vanmiddag blijft hij thuis, dan hebben ze gym, lijkt me niet zo lekker met een pijnlijk hoofd.


Fijne dag allemaal,
Annelies

3 opmerkingen:

Klaske zei

Fijn gevoel hé als je weer wat klaar hebt.
Ik heb mijn paasruilpakket ook in gepakt en vandaag of morgen breng ik het naar het postkantoor.
Jij ook een fijne dag.

Johanna Zweden zei

Sterkte met Thomas
Wat een leuke foto van poes
Groetjes Joke

Guusje, zei

Beterschap met Thomas en wat een mooi kat hebben jullie. Fijn dat je de spullen voor de Paasruil afhebt ben benieuwd naar je tas.