maandag 28 maart 2011

Bonbons maken

Gisteren heb ik samen met 5 andere vrouwen van het AGA kookclubje bonbons gemaakt bij Marijke. Het was heel erg leuk en die bonbons zijn verschrikkelijk....voor de lijn.
Hieronder wat foto's van ons geklieder, jammer dat ik met een vieze vinger de lens heb aangeraakt ;-D

Het begin van de bonbons

Karen had een mooie bonbonvorm bij zich

Mijn bonbons na het koelen, mmmmmm

Ziet die er niet lekker uit........

We hebben ook nog truffels gemaakt, maar helaas staan die niet op de foto. 
En ik kan er ook geen foto meer van maken :-D 
En vandaag moet ik nog even pindarotsjes maken, dat lukte gisteren niet meer, foto's volgen.....

Fijne maandag, 
Annelies

5 opmerkingen:

carine zei

MM MMM..... lekkere Bonbons zien ze eruit. Ja voor de lijn, maar ja , morgen doen we het met iets minder hé! lol ... Fijne en Zonnige dag gewenst. Brugge Carine

Guusje, zei

Dat ziet er lekker uit, lijkt me ook erg leuk om te doen.

Shirley zei

Haha, de truffels waren zeker op eer je er erg in had. Leuke van bonbons maken is het aflikken en proeven, ik heb zo'n worksop in Brugge gevolgd, heerlijk.

Els zei

Hmmmmm dat ziet er erg lekker uit, ook leuk om te doen denk ik?

yvon zei

Oh wat ziet dat er heerlijk uit. Mmmmmmm. En heb je zelf een aga? Op gas? En bevalt dat ? Wij gaan binnenkort een nieuwe keuken uitzoeken en soms denk ik er wel over maar hoor dat het echt een tijd duurt voor je er mee om kunt gaan....