maandag 14 februari 2011

Quiltweekend in Ermelo

Het zit er al weer op, jammer genoeg.
Het quiltweekend in Ermelo met 34 vrouwen was super gezellig. Hard gewerkt, heel veel gepraat, veel gelachen, weinig geslapen.......
Ik heb een workshop gevolgd om een tassenorganizer te maken. Erg leuk geworden, maar behoorlijk veel werk. Heb nog nooit een tas gemaakt, dus alles was nieuw voor me. Alleen, nu is de organizer zo mooi geworden dat het jammer is om die in een tas te stoppen. Moet nog even bedenken hoe en wat, misschien maak ik er een leuke tas van, of ga ik hem gebruiken om mijn naaispulletjes netjes in te bewaren.

Ach, anders kan ik de tas altijd nog zo gebruiken






Voor het eten werden we door ons "opperhoofd" Yvon gebeld om aan tafel te komen,
waar we de eerste avond dit te eten kregen 

Zaterdagmiddag zijn een heel stel in Putten naar de quiltkelder geweest. Ach, die had zaterdag een hele goede omzet.
Zondagmiddag hadden we als afsluiting de show and tell. Er werd veel geshowd, daarna werden Yvon en Els als organisatoren in het zonnetje gezet en volgend jaar gaan we weer, maar dan een maandje later.


Anita heeft mij weer veilig thuis gebracht om 17.10 uur, waar man, kinderen en honden superblij waren dat ik er weer was.
Het was vandaag wel erg moeilijk om weer in het ritme te komen, zelf de etensboel op te ruimen en drinken te maken en stil dat het thuis is.......

Thuis was het best goed gegaan. Thomas heeft zaterdag afgezwommen voor A en geslaagd, alleen Daphne heeft van zaterdag op zondagnacht 40 graden koorts gehad. Vandaag was ze nog erg hangerig, maar geen hele hoge koorts meer, gelukkig.

Fijne avond,
Annelies

P.s alle foto's van het weekend kun je hier vinden

6 opmerkingen:

Shirley zei

Heerlijk weekend gehad, en wat een leuke bag-in-bag heb je gemaakt! Proficiat met zoons A-diploma, ooh zonde dat je dat heb gemist! En beterschap met dochter, dat ze snel weer beter is.

Willeke zei

Het ziet er naar uit dat jullie een Super weekend hebben gehad. Hoe is het met je stem? Komt er nog geluid uit?
Felicitaties voor Thomas.

yvon zei

Ja het wass weer ouderwets heerlijk het weekeind. En super dat het er naar uit ziet dat we volgend jaar weer gaan. Al 31 aanmeldingen! !!!!
Groetjes
Yvon

Hennie Schutter-Weening zei

Het was super gezellig en leuk om bij jou en Anita aan tafel te zitten.

Unknown zei

Hoi Annelies,

Ik heb meegenoten van je quiltweekend, Dank je wel voor dit leuke verslagje!

Groetjes Margo

katrien zei

Leuk weekend hebben jullie gehad.