zaterdag 5 februari 2011

hoe het nu is.....

Gisteren maar weer bij de huisarts geweest, ik blijf blaffen. De bronchitis is weg, ik heb nu een puffer gekregen om de luchtpijp tot rust te brengen en codeïne tabletten om de kriebel te onderdrukken. Of het helpt,  kan ik nu nog niet zeggen, maar ik hoest wel wat minder.
Mijn verjaardag zouden we zondag vieren, maar dit hebben we maar uitgesteld. Maandag op mijn verjaardag komen er gelukkig wel wat vriendinnen op de koffie. En volgend weekend ben ik lekker naar een quiltweekend in Ermelo. Daar heb ik reuze veel zin in. Er staat al van alles klaar wat het weekend mee mag.

Jullie hebben nog een foto tegoed van de Sweet, de volgende is ook al bijna klaar.
Het wat een heel prutswerk, de blokken van de Sweet zijn 15 cm.

Donderdag liep deze heer langs de dijk.
De foto is niet echt super helder, ik heb hem door de ruit gemaakt maar ik vind het zo'n schitterend beest, met hele mooie warme kleuren.

Dit weekend is echt een weekend om lekker binnen te quilten, buiten is het zo onstuimig, gelukkig is het hier wel droog.
En kijk eens, wat een lief schaartje ik van de week heb gevonden. kon het niet laten liggen.....


Nog een fijn weekend en waai niet weg,
Annelies

6 opmerkingen:

katrien zei

heel mooi blok ,en wat een schattig schaartje.

Jane in Cumbria zei

Je Sweet block is schattig. Wel al die moeite waard! En wat een lief schaartje. Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt. Zo'n quiltweekend in het vooruitzicht zal vast wel helpen.
groetjes
Jane

ria vogelzang zei

Ik hou me vast aan m'n quiltwerk, hoor, met die wind........ 8//
Wat een prachtig Sweet-blokje en dat schaartje: super!
Beterschap met al dat gehoest en ik hoop dat de medicijnen helpen!

Willeke zei

Wat een scheet van een schaartje! Waar heb je die gevonden??
Je hebt vast heel sterke buikspieren gekregen van al dat hoesten...dat duurt nu al een maand... wat vermoeiend moet het zijn. Ik hoop dat het nu snel echt beter wordt!

Jindi's Cottage zei

Happy Birthday...glad the bronchitis is gone, hope the coughing is gone soon too...love the scissors, they are very cute...

yvon zei

Jammer Mup maar ik hoop dat je lekker kunt genieten van het weekeind. Je hoeft in ieder geval niets te doen. Voor je natje en je droogje wordt gezorgd. We hebben er zin in!