donderdag 25 november 2010

ben er nog....

Afgelopen zondag een heerlijk etentje gehad vanwege het 40 jarig huwelijk van mijn zus. Mijn broer uit Canada was er ook. We waren met een gezelschap van 18  volwassen personen en 3 (klein)kinderen, en het was gezellig. Ik had een kleinigheidje gemaakt, mijn zus en zwager hebben een boerderij.



Ook heb ik afgelopen week een handdoek voor de jarige buurvrouw geborduurd, die was er ook erg blij mee.


En ik heb een sinterklaasquiltje gemaakt. Hier zijn de klompen nog leeg, maar ondertussen zitten er worteltjes in. Erg grappig geworden.


Gisteren ben ik met Daphne naar de voorlichting in het ziekenhuis geweest en naar de anesthesist. We zijn om 13.30 thuis vertrokken (moesten nog even ergens anders naartoe) en we waren om 17.30 weer thuis. Gelukkig vindt ze het nu niet meer zo heel erg eng, om haar amandelen te laten knippen.

En wat vinden jullie van deze Sinterklaas?


Nog een fijne dag en hopelijk komt er weinig sneeuw,
Annelies

2 opmerkingen:

Marga zei

Wat leuk dat Sinterklaasquiltje.
Leuk idee zou ik niet opgekomen zijn.
Hoop maar dat de ingreep goed verloopt en ze niet al te veel pijn heeft.
Je staat als ouder vaak zo machteloos en kunt je kind niet altijd beschermen ook al zou je dat willen.
Groeten Marga

Quiltpassion.blogspot.com zei

Schattig sinterklaasquiltje en wat een leuke cadeaus heb je gemaakt! En Sinterklaas zonder baard, maar wel een leuke. Sterkte met je dochter, ik hoop, dat het meevalt, fijn dat je tegenwoordig bij een kind mag blijven tot aan de operatie, een hele steun voor haar.
Groetjes, Cisca