maandag 11 oktober 2010

Van alles wat......

Gisteren eindelijk de moed bij elkaar geraapt en de Scandinavian Christmas gedubbeld om te gaan quilten, maar helaas......geen goede kleur quiltgaren in huis. Morgen dus even naar de winkel om een goede kleur te halen en kan ik beginnen.

Vandaag heb ik van een UFO  een AFFO gemaakt, en wel de sneeuwmannen. Op de foto (van vorig jaar) is het alleen nog de top. Ik heb deze quilt in the ditch gestikt, zie je dus niet veel van. Ben nu bezig om de bies tegen te zomen.


Wat een schitterend weer hebben we de afgelopen dagen gehad. Vanochtend toen ik de kids naar school bracht, was het wel erg koud. Morgenochtend doe ik mijn winterjas aan, brrr........

Vandaag heb ik ook mijn partner gekregen voor de kerstruil. Maar dat is natuurlijk nu nog geheim voor jullie, wie het is. Ik ben al druk bezig met denken wat ik ga maken/kopen voor haar.

Fijne avond,
Annelies

5 opmerkingen:

katrien zei

Oh wat een leuke die sneeumannenquilt.
Succes met de kerstruil.

Mascha zei

Wat een leuk quiltje. Ben er helemaal weg van. De kleurencombinatie, super.
Groetjes Mascha

Anoniem zei

Leuk quiltje, ben benieuwd wat je gaat maken en krijgen voor de kerstswap

Willeke zei

En,ben je inmiddels al begonnen met quilten van de Scandinavian Christmasquilt? Ik ben erg benieuwd. 't Wordt vast heel mooi.

Johanna Zweden zei

Schitterend en wat een mooie kleuren
Gr Joke
Je lootje zit erin fijn weekeinden