maandag 2 augustus 2010

give away en gekochte stofjes






Dit is de give away die ik gewonnen heb bij Guusje.
Het idee heb ik al, alleen nog de tijd.....
Guusje, bedankt voor de leuke presentjes.

In de vakantie zijn we naar de Naaidoos in nieuw Buinen geweest
en daar heb ik deze lapjes gekocht...... 
en nog een paar meer, maar die kan ik niet laten zien. Die zijn voor de verjaardagslijst.

En deze zijn gekocht op de terugreis in Staphorst bij Quiltpalace.

In de vakantie ben ik aan het haken geweest aan mijn omslagdoek.
Deze heb ik bij haar gezien en verliefd op geworden. Ik ben nog lang niet klaar, maar het begin is er.


Sinds vorige week hebben we een nieuwe hond erbij, als vervanging van Dolly, die wee een paar maanden geleden in moesten laten slapen.
Dit is Boris, een Mechelse Herder van 1,5 jaar oud. 
Boris is in opleiding geweest voor politiehond, maar is daar te zacht voor.
Het is een lieve hond, maar hij heeft 1 nadeel........
Boris klimt zijn ren uit.
Fijne dag,
Annelies


Geen opmerkingen: