vrijdag 21 mei 2010

Hier ben ik weer. Afgelopen weken geen zin gehad om te bloggen.
We zijn allemaal ziek geweest, verkouden, keelontsteking, enz, maar ik wel wel veel gedaan, wat allemaal nog niet op de foto staat.
De top van mijn schapenquiltje is klaar, ik heb 7 blokken van de SBS gemaakt en nog wat blokken van de SMQ.

En we weten nu zeker dat de uil in het nestkastje zit, wel 2. Zowel mijn man als ik hebben een uil erin of eruit zien komen. Helaas blijft de uil wegvliegen als ik met het fototoestel buiten kom. Zonder toestel blijft hij veel langer zitten, grrrrr.....

Nu weten jullie dat ik niet van de aardbodem ben verdwenen, de volgende keer een lager blogje met foto's.

Geniet vandaag lekker van het zonnetje,
Annelies

3 opmerkingen:

Willeke zei

Heb ik net een reactie geschreven, zie ik 'm niet meer terug. Straks staat ie er dubbel op Annelies.... Wat jammer dat jullie allemaal zo ziek waren. Hopelijk zijn jullie nu allemaal weer zo ver opgeknapt dat jullie van het mooie weer kunnen genieten.
Wat is de SMQ? SBS ken ik wel, maar SMQ, het kwartje wil effies niet vallen.
Groetjes!

Unknown zei

Hihihi, SMQ is Sweet Memory Quilt.

Willeke zei

Ik had het kunnen weten!