dinsdag 4 mei 2010

aankopen Veldhoven



Allereerst hartelijk bedankt voor jullie felicitaties.
We hebben er eigenlijk niets aan gedaan,
we gaan nog wel een keertje uit eten, maar wanneer......
Vandaag en morgen is niet zo handig en zondag is het Moederdag.
Ik kreeg van mijn schatje wel dit hele mooie boeket.
De kleur is veel mooier als op de foto.

Over het weer, 26 jaar geleden, het was droog, bewolkt en
toen we de foto's buiten gingen maken, brak de zon door :)

Dit zijn mijn aankopen van Veldhoven.
Ik had meer lapjes gekocht, maar die kan ik niet laten zien,
ze zijn bestemd voor de verjaardagslijst.
Een verassingstas

En mijn gesigneerde patroon van McKenna Ryan

En vandaag heb ik ook nog wat gewonnen bij haar.
Wat een verrassing, ik ben er heel erg blij mee.

Fijne dag,
Annelies

6 opmerkingen:

katrien zei

Prachtige rozen.
Hele mooie aankopen.

Isabella zei

Nog gefeliciteerd met je trouwdag, prachtige rozen heb je gekregen. Ook gefeliciteerd met je prijs en je aankopen mogen er ook zijn.

quilting Jeannet zei

wat heb je daar op achtergrond een leuke tas staan Annelies, die met die kraaien of wat voor vogels het ook zijn, ik ben op zoek naar zo,n patroon.Je lapjes zijn hartstikke mooi joh, passen vast bij die andere.....

groetjes, jeannet

Yvonne aka sommeke zei

Leuke aankopen!
En proficiat met het winnen van de verrassing!

Handige Handjes zei

Mooie spulletjes heb je gekocht..en het gesigneerde patroon is natuurlijk helemaal super!

Willeke zei

Wat leuk dat de spulletjes in de verrassingstas bij elkaar passen. Dat was me nog niet opgevallen. 't Was een supergezellige dag!