vrijdag 5 februari 2010


Het was me het ziekenweekje wel.....

Zondagochtend begon DH met overgeven en is dus de hele dag ziek geweest. Maandag wel weer een beetje aan het werk, want ja, als zelfstandige......
Zondagavond begon DS ook al, gezellig.....

In de nacht van dinsdag op woensdag werd ik wakker met een misselijk gevoel, gelukkig heb ik niet over hoeven geven, maar wel veel geslapen. Donderdagochtend werd ik wakker zonder stem, handig met 2 jonge kinderen.
DD heeft tot nog toe nergens last van. Heeft alleen weinig kleur en heeft een kort lontje, dus helemaal lekker is ze ook niet.

Maar gelukkig gaat het nu weer de goede kant op, moet ook wel, ik ben bijna jarig......

Fijne avond,
Annelies

3 opmerkingen:

Nelleke zei

hallo Annelies hopelijk zijn jullie er nu vanaf.Hoop dat je een leuke verjaardag zult hebben.groetjes Nelleke

Willeke zei

Ik vond je al zo stil. Hopelijk blijft het nu beter gaan met de hele familie! Een leuke verjaardag toegewenst!

Handige Handjes zei

He jakkes...dit is een echte lappenmand...ik hoop dat jullie er weer snel uit zijn. Alvast een fijne verjaardag!