zaterdag 19 december 2009

Kerstsiggie;s AFFO en Robin

Afgelopen jaar heb ik meegedaan met de kerstsiggie's,
georganiseerd door het quiltprikbord
en dit heb ik ervan gemaakt.


En de achterkant


Deze quilt valt in de categorie; better fineshed than perfect.
Er zitten namelijk een paar foutjes in.


Vanmiddag zet er vlak bij het raam een mus met een rode buik,
volgens mijn dochter,
een roodborstje dus.
Ik heb foto's gemaakt van Robin, door het raam heen.


Best wel goed gelukt, al zeg ik het zelf.

Fijn weekend,
Annelies

3 opmerkingen:

Willeke zei

Mooi, mooi en mooi.
Leuke nieuwe achtergrond ook Mup.

quilting Jeannet zei

Ik zie de foutjes niet en vind hem zo heel erg mooi, zeker ook de achtergrond.

groetjes, Jeannet

Handige Handjes zei

Leuk geworden hoor...ik vind het toch bijzonder, een kerstsiggyquilt. En die roodbuikige mus..heerlijk!