vrijdag 2 oktober 2009

1e blok Sweet Memories

Afgelopen dinsdag viel deel 2 van de Sweet Memories in de bus,
maar ik moest nog aan deel 1 begonnen.
Eindelijk heb ik de eerste 4 blokken klaar, deze zijn alle 4 hetzelfde.
Zoals je ziet moet ik nog bijsnijden en strijken.
Ik ben nu met blok 5 bezig, maar dat is een bewerkelijke met
applicatie, hopelijk kan ik die binnenkort laten zien.


Vanavond had ik een nieuw recept uit een tijdschrift uitgeprobeerd.
Het was vreselijk lekker, maar veel te veel. We kunnen er nog een keer van eten.



Het was aardappelpuree, gemengd met gefruite uitjes, hardgekookte eieren
en blokjes kaas. Op smaak gemaakt met zout, peper, nootmuskaat en kerrie.
En dan nog een half uurtje in de oven
Ik had er erwtjes bijgedaan, maar zonder groente smaakte het ook heel goed.

En wat vinden jullie van mijn computerhulpje......



Nog een fijne dag

Geen opmerkingen: