maandag 21 september 2009

Herfst


Vandaag is officieel de herfst begonnen, aan het weer is het nog niet te merken, maar wel aan alle spinnen, de verkleurende bladeren en het wordt veel vroeger donker.
Ik vind het wel heerlijk knus.

Gisteren heb ik nog even wat leuke plaatjes gemaakt in onze tuin.









Een tuin cyclaam, klein maar erg schattig.



Vanavond heb ik nog een paar foto's gemaakt .
Dit zie ik 's morgens als ik in de slaapkamer de gordijnen opendoe.
Ik hoop niet dat jullie jaloers worden:)

Zien jullie de Dom op de achtergrond.
Even klikken op de foto, en hopelijk wordt die dan groter.
Hier zie je een koppel zwanen zwemmen. Ik heb er 10 geteld vanavond.
Misschien heb ik morgen even tijd om ze van dichtbij te bekijken.

Fijne avond.

1 opmerking:

Handige Handjes zei

Mooie foto's hoor...ben toch altijd een beetje jaloers op het uitzicht uit je slaapkamer....die ''goeie ouwe Lek''....Het geluid van de scheepsmotoren doen me altijd weer terugvoeren naar mijn jeugd...Ik kon de monotone dreun horen tot in mijn meisjesslaapkamer, en het is een vertrouwd geluid omdat het herinnert aan lang geleden. Ik hoor nu het geluid van auto's van de A2, en dat is lang zo prettig niet...